beSould | be sold with soul
Navnet beSouled staves besjælet og udtales som 'at blive solgt'.
Og nej, det er ikke fordi man skal sælge sin sjæl. Tværtimod! Dobbelttydigheden dækker over min absolutte opfattelse af, at den bedste vej til sikring af en virksomheds varige vækst- og salgspotentiale, er når alle har sjælen med i sit arbejde. - når man kan glædes over, og brænde for det, man laver - det, man kommunikerer - og det, man sælger. At der er balance. Glæde.

beSouled ønsker at bidrage til at virksomheder kan opretholde balancen mellem salg og sjæl for derved at opnå fuldt og varigt udviklingspotentiale.
To be sold with soul.


Brænde....brande....Det kære barn har fået mange navne, senest har man med begrebet 'branding' forsøgt at beskrive en virksomhedssjæl, som ikke blot kan være fælles indadtil, men også overfor markedet og kunderne.
Ordet branding finder dog sine rødder hos præriens kvægflokke, som man med brændmærkning kunne adskille fra 'de andre'. Og det er uden tvivl også den effekt køberne af de stærke, trendsættende brands, ønsker at opnå.
Men internt i virksomheden må flok-mentaliteten og det formelle følgeskab helst ikke komme til at skygge for den enkelte medarbejders individuelle potentiale og brændstof, for så stopper også virksomhedens udvikling.

Erkender man derimod hinandens forskelligheder og forstår, at det netop er gennem forskelligheden at vi har en fælles styrke, så gives der rum til at kreative, skabende kræfter kan boble frem og skabe vækstmuligheder, nye produkter, nye afsætningsmetoder, nye markeder...