beSould | be sold with soul
“Inspirationen har vi outsourcet - og nytænkning har vi andre folk til...”
Traditionelt sker den kreative tilførsel fra et eksternt reklame- eller kommunikationsbureau.
Det er dyrt. Og det har intet at gøre med den daglige arbejdsdag og de interne medarbejdere. Processen 'smitter' nemlig ikke, når den foregår udenfor huset.

beSouled tilbyder klippekort til kreativitet
- en kickstart af den innovative proces i virksomheden.

Systematiser de kreative indspark i virksomhedens afdelinger eller brug beSouled som sparring på konkrete projekter og som idé- og konceptmager på specifikke opgaver.
beSouled kan deltage på interne møder, som 'djævlens kreative advokat', der fremprovokerer nye idé- og tankemønstre hos virksomhedens medarbejdere – og afdelinger kan besøges med faste mellemrum, som den månedlige kreative vitaminpille.
beSouled formidler teorien til praksis og giver medarbejderne konkrete værktøjer, som de kan bruge til at forny de daglige rutiner.
Naturligvis kan beSouled også bruges som ekstern idé- og konceptmager på enkeltstående kampagner og markedsføringsopgaver, dog med den benefit, at brainstormprocessen stadig foregår åbent og i samspil med virksomheden.

Kreativ tænkning er også at turde miste fodfæste - og at vise andre ansigter

På det personlige plan, kan åbningen for kreativitet være en sårbar proces. Man skal turde forlade sin rolle som overbliksholder, forudsigelig og beregnelig. Det kan være svært - især for ledende medarbejdere, der traditionelt udstråler selvsikkerhed og overblik.
Ikke desto mindre er det vigtigt, at det netop er hos ledelsen, at modet og viljen til kreativitet reflekteres. Som det gode eksempel hvorfra ringene kan brede sig i virksomhedens vande.